سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام خدمت همه دوستان،
چند وقتی بود که مطلب نمیزدم ولی اینبار در نزدیکی انتخابات لازم دیدم که مطلبی کوتاه قرار بدم.

حامیان وبلاگی دکتر احمدی نژاد


در این چند وقت اتفاقات و حرفهای زیادی از کاندیداها و طرفدارانشون شنیدیم. چند وقت پیش وزیر کشاورزی دولت اصلاحات آقای خاتمی به شهر ما اومد برای سخنرانی و مطالبی رو گفته که جای تأمل داره!!!
ایشون در طی سخنرانی بطور یکنواخت به دولت کنونی حمله میکردن که البته برنامه همه کاندیداهاست و یک هدف رو دنبال میکنن، اونم زمین زدن این دولت و پس گرفتن جایگاه هایی که دستشون از اونجا قطع شده.
این آقای محترم یکی از مطالبی که در طی سخنرانی گفتند این بود:
"رأی دهندگان به احمدی نژاد مزدورند"

حالا من یک سؤالی دارم، اصلا کلمه مزدور یعنی چی ؟؟؟
مزدور یعنی کسی که حرف دشمن رو میزنه و نوکر دشمنه و دشمن هم از اون حمایت میکنه.
حالا ببینیم مزدور کیه،
آقای بوش طی سخنانی گفتند: تحولات خاور میانه در امنیت و منافع ما تأثیر میگذارد، ما برای مهار کردن بنیاد گرایان اسلامی باید از اصلاح طلبان حمایت کنیم.
آقای عیسی کلانتری حالا ببینید مزدور کیه.
آقای بوش در ادامه میگن:
ما درباره تعطیلی برنامه هسته ای ایران به پیشرفت خوبی در دوره حاکمیت اصلاح طلبان رسیده بودیم، اما با روی کار آمدن احمدی نژاد همه چیز بهم خورد.
همین آقای اصلاح طلب در ادامه نطق خودشون میگن این احمدی نژاد یک دزد است، کارای احمدی نژاد احمقانه است، ایشون آدم ذلیل است و....
اما یک جمله ی زیبایی از ته قلب گفتن که من خیلی خوشم اومد. ایشون فرمودند:
اگر احمدی نژاد رأی بیاورد باید چادر سر کرد و از ایران فرار کرد.
حالا یک سؤال: آقای عیسی کلانتری ما خیلی شنیدیم و در تاریخ انقلاب ایران خوندیم، چه کسی چادر سر کرد و از ایران فرار کرد؟
شما هم فکرید هر کاری میکنید بکنید، ان شاءالله منتظر هم هستیم.
در بین جلسه یکی از دانشجویان سؤالی مطرح کردن به گیری که آقای عیسی کلانتری در مورد پخش سیب زمینی رایگان داده بودن، جواب این آقای اصلاح طلب جالب بود.
این دانشجو پرسید، اولا سیب زمینی پخشش از تیر ماه شروع شد چه ربطی به انتخابات داره، در ضمن شما گیر میدید به پخش سیب زمینی چرا زمان وزارت کشاورزی شما پیازها در انبار شما پوسید ولی به مردم ندادید؟
آقای اصلاح طلب جواب دادن پخش سیب زمینی جرم است ولی اینکه پیازها در انبار پوسید یک بحث کارشناسی بود و به نفع اقتصاد مملکت بود.
یعنی اینکه پیاز در انبارها پوسید و به مردم ندادند کار کارشناسی و اینکه آقای احمدی نژاد سیب زمینی مازادی که در انبارها مانده بود بخش زیادیش رو به کارخانه های چیبس سازی دادند و بخشی هم در بین مردم توزیع کردند تا خراب نشود غیر کارشناسی بود؟
در آخر از خدا میخوام همه ما رو در مسیر خودش قرار بده و حق را پیروز گرداند.

 


ارسـال شـده در توســط ســـیــد